Smart-Life 24 uur per dag reparatie- en klachtenservice
Reparatieservice
Bij Smart-Life 24 is klanttevredenheid onze topprioriteit. Als een van uw producten beschadigd is of niet meer goed werkt, bieden wij u een professionele reparatieservice.
Wij helpen u binnen de garantieperiode van 2 jaar bij eventuele problemen.
Als uw bestelling minder dan 60 dagen geleden is geplaatst, kunt u gebruikmaken van ons retourportaal.
Voor bestellingen ouder dan 60 dagen kunt u contact opnemen met onze support via service@smart-life24.de .
Voor een snelle verwerking vragen wij u om uw bestelling en klantnummer aan ons door te geven.
Geef aan om welk product het gaat en welk defect het is.
Heb je jouw product niet bij ons gekocht, maar heb je hulp nodig bij het gebruik van de app?
Neem contact op met de ondersteuning van de Smart Life-app, die u in de app kunt vinden onder Profiel > 'Helpcentrum', of met de fabrikant van uw producten.
Wij staan u graag bij met advies en ondersteuning.
Heeft u nog vragen?
Onze klantenservice staat altijd voor u klaar. Neem contact met ons op via service@smart-life24.de