• 60 dagen retourrecht

  • Gratis verzending

  • Technische ondersteuning

  • 24 maanden garantie

Hier vindt u de algemene FAQ

Uw klantaccount

Hoe kan ik mijn klantgegevens verwijderen?

Als u uw klantgegevens wilt verwijderen, kunt u uw verzoek indienen via ons serviceadres: service@smart-life24.de

Wij hebben niet de mogelijkheid om uw Smart Life-app-klantaccount te verwijderen.

Hoe verander ik mijn adres?

U kunt uw aflever- en factuuradres op elk gewenst moment wijzigen via ons serviceadres. U kunt er ook voor kiezen om tijdens het bestelproces een bericht voor ons achter te laten. Hier kunt u uw nieuwe adres invoeren.

U heeft reeds besteld, maar het adres klopt niet?

Indien de bestelling nog niet verzonden is, kunt u de levering annuleren door een e-mail te sturen naar service@smart-life24.de en de bestelling opnieuw te plaatsen op het juiste adres. Zodra uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een pakbon met een trackingnummer. U kunt er ook voor kiezen om een ​​voorkeurslocatie voor bezorging te kiezen, zoals een pakketshop of afleverpunt.

Zijn mijn inloggegevens beschermd?

Uw inloggegevens worden beschermd overeenkomstig ons privacybeleid. Als Google u aanbeveelt uw wachtwoord op onze website te wijzigen, heeft dat geen betrekking op de beveiliging van uw gegevens op onze website. Dit is een functie van Google Chrome die controleert op bekende beveiligingslekken in het wachtwoord dat u gebruikt. Elke website waarop u zich hiermee aanmeldt, controleert dit. Als u de aanbeveling van Google hebt gelezen om uw wachtwoord te wijzigen, is Google van mening dat uw wachtwoord onveilig of in gevaar is.

Levering en verzending

Hoe lang duurt de verzending?

De verwachte levertijd bedraagt ​​1 tot 3 werkdagen na overdracht aan de verzenddienst, mits het artikel beschikbaar is.

Indien het gewenste artikel momenteel niet leverbaar is, vindt u onder het artikel de bezorginformatie.

Waarom is de bestelling nog niet verzonden?

Geef ons even de tijd om uw bestelling gereed te maken voor verzending. Normaal gesproken verzenden we bestellingen binnen 48 uur, maar bij sommige bestellingen kan de levertijd iets langer zijn.

Kan ik het tijdstip en de manier waarop mijn pakket wordt bezorgd, wijzigen?

U kunt uw voorkeurslocatie voor bezorging opgeven, bijvoorbeeld een pakketshop, of de bezorgdatum wijzigen bij onze verzendpartners DHL en DHL Express.

Het pakket had allang aangekomen moeten zijn. Wat is er gebeurd?

Controleer de verzendstatus via de trackingfunctie. Als het niet bij een buur is en de verzendstatus is gedurende 5 dagen niet veranderd, neem dan contact met ons op via: service@smart-life24.de

Opbrengst

Klacht

Is het artikel defect of beschadigd? Het spijt ons zeer dat uw artikel aanleiding geeft tot klagen. U kunt uw klacht indienen via ons retourportaal.

Om uw klacht snel te kunnen onderzoeken, vragen wij u om zoveel mogelijk informatie.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

U kunt uw bestelling binnen 60 dagen in de originele verpakking aan ons retourneren.

Houd er rekening mee dat u de te retourneren artikelen zorgvuldig moet inpakken in de originele verpakking en het pakketlabel moet bevestigen voordat u ze naar het dichtstbijzijnde pakketpunt brengt.

Zodra onze verzendpartner uw retourzending heeft ontvangen, kan de verwerking tot 10 werkdagen duren.

Krijg een terugbetaling

Wij storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, nadat u uw retourzending heeft overgedragen aan onze verzendpartner.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn retourzending?

Nadat onze verzendpartner uw retourzending heeft ontvangen, kan de verwerking tot 14 dagen duren.

betaling

Betaling via PayPal

Bent u al PayPal-klant, dan kunt u inloggen met uw gebruikersgegevens en de betaling uitvoeren.

Meestal ontvangen wij uw betaling binnen enkele minuten en wordt uw bestelling direct verwerkt.

Houd er rekening mee dat u hiermee akkoord gaat met de algemene voorwaarden van PayPal en daarmee de processen van PayPal accepteert.

Als u artikelen retourneert, wordt het tegoed automatisch bijgeschreven op de door u gebruikte PayPal-rekening.

Bij PayPal kunt u zelf bepalen of het bedrag op uw PayPal-rekening wordt gestort of wordt teruggestort op uw bankrekening.

Aankoop via PayPal-factuur werkt niet. Wat zou de reden hiervoor kunnen zijn?

Als u problemen ondervindt bij het voltooien van de betalingsbevestiging, neem dan rechtstreeks contact op met PayPal. Om redenen van gegevensbescherming kunnen wij dit niet voor u doen.

Vooruitbetaling

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling verpakt en verzonden. Afhankelijk van de kredietinstelling kan het 3-5 werkdagen duren. Vermeld bij het doel altijd uw ordernummer. Gelieve voor iedere bestelling apart over te maken.

Onze bankgegevens voor SEPA-overschrijvingen:

Begunstigde: SIRO Drive and Control Technology GmbH
Kredietinstelling: VR-Bank Würselen

Doel: Bestelnummer
IBAN: DE89 3916 2980 1015 8000 18

BIC: GENODED1WUR

Smart Life-app en Alexa

Zijn Smart Life-producten compatibel met Smart Roller Blinds-producten?

Helaas zijn de producten van de verschillende verkooplijnen niet compatibel met elkaar.

Producten

Smart Life-producten

Smart Life-producten zijn elektronische apparaten die slim aangestuurd kunnen worden.

Er zijn verschillende fabrikanten van producten die gebruikmaken van de Smart Life of Tuya app. Als u problemen met uw product ondervindt, neem dan contact op met uw verkoper/detailhandelaar. U krijgt hier ook technische ondersteuning als u technische vragen over uw product hebt.

Uw verkoper of dealer is ook uw eerste aanspreekpunt als u vragen hebt over het gebruik van een productspecifieke app.

Ik kan mijn product niet verbinden met de app?

Werkt de verbinding niet? De instructies voor uw product vindt u op de homepage. Als u verdere ondersteuning nodig heeft, neem dan contact op met ons supportteam: service@smart-life24.de

Staat het door u gekochte product er niet bij?

Neem dan contact op met de verkoper/detailhandelaar waar u het product hebt gekocht.

Helaas kunnen wij geen ondersteuning bieden voor producten van derden.